Bloody Tuesday

Än så länge har inte denna dagen varit någon hit. Egentligen började eländet redan i natt, så jag kan väl inte riktigt skylla på dagen. Men varm unge som inte kunde sova tillräckligt, varm mamma som inte kunde sova bra alls, sambo som sov hur gott som helst men snackade i sömne satan och därför väckte de andra familjemedlemmarna gör liksom inte att dagen har sina rätta förutsättningar. Och dessutom är det tisdag, veckans värsta dag. Och i eftermiddag ska jag tvätta. Och jag glömde Siennas sandleksaker på en lekplats i morse och nu hinner vi inte hämta dem. Och min käre fader kommer hit ikväll, och han och jag... går varandra på nerverna. Dessutom var jag precis tvungen att ringa till en skola på vilken jag vill jobba. Det enda positiva med dagen var väl att personen jag försökte nå faktiskt inte svarade. Nä, nu ska jag länga mig i ett varmt bad och hoppas att jag känner mig lite bättre om jag luktar lite godare.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha, men usch! Sömnen påverkar hur hela dagen ska bli, ja. Ingen sömn = dålig dag.

2013-07-23 @ 15:45:58
URL: http://nataliepettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0