Fullspäckad dag

I morse när jag och Sienna vaknade hade vi inga planer. Sedan insåg jag att jag verkligen ville till stranden, och då fick ju ungen helt enkelt rätta sig efter det.Om hon inte ville stanna hemma själv. Och det ville hon inte. Fick inte heller, om vi ska vara helt ärliga. Sen kom jag på att Renata hade skickat sms och frågat om bussar till Ribban, varpå jag med min oerhörda slutledningsförmåga listade ut att hon skulle dit. Alltså slängde jag iväg ett par bedjande sms till henne tills hon också tyckte att det var en bra idé att träffas ett par timmar. Ungarna dök, snodde varandras (och andras) leksaker och jag och Renata hann... i alla fall säga hej till varandra. Nu är jag och lillskrik hemma och mellanlandar, innan vi ska iväg och veckohandla med Kim. Och ta ett kvällsdopp. Kallar vi det. Vissa hade kanske kallat det eftermiddagsdopp, men nu tycker jag inte att vi ska vara så petiga.
 
Sienna älskade sin handduk idag. Hon var en väldigt söt liten blottare i den.
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Varmt idag! Var inte ungarna gnälliga? Sov de middag på stranden :s?

Svar: Nope, de var inte gnälliga. Sienna sov middag där. I vagnen, på ett lakan, under ett parasoll, i skuggan av en buske... hon var kall när jag tog upp henne! :( Vilken snopen miss.
Lisa

2013-07-22 @ 17:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0