Inflyttningsfest i Svedala

Igår var jag och Kim på inflyttningfest i Svedala. Sienna var hos min mamma, och hade så roligt att hon gallskrek och kastade sig upp i sin mormors famn när hon såg mig idag. Schysst. Jag har saknat dig också unge. Festen var i alla fall jättekul, och både jag och Kim var helt knäckta när vi insåg att sista bussen gick hem redan 01:25. Idag var vi dock tacksamma för det. Framförallt eftersom vi drack både öl, vin och drinkar och avslutade kvällen med en shot på väg ut från dörren. Hur smart är det att ta en avskedsshot? Osmart. Kim testade luftgevär, jag lånade böcker och någonstans under kvällen lyckades jag anmäla mig till ett lopp om ett par månader. En helt normal fest med andra ord. Tack Madde och Martin!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Tack för lånet av sötnosen- det blir så rysligt tomt o tyst efter henne:) Hon tjöt för att hon var trött och blev förvirrad: "Vad ska hända nu" typ :9 Hon slocknar nog tidigt ikväll, utan gnöl :)

Svar: Haha slocknade tidigt och sov 13 timmar. Nice! :) Tack för passningen!!!!
Lisa

2013-07-21 @ 16:48:39
Postat av: Elin

Oj, då kommer den här bloggen snart ändra inriktning och bli en riktig träningsblogg!?

2013-07-21 @ 18:59:16
URL: http://pysselochpaket.blogspot.com
Postat av: Elin

Oj, då kommer den här bloggen snart att ändra inriktning och bli en riktig träningsblogg!?

2013-07-21 @ 19:00:25
URL: http://pysselochpaket.blogspot.com
Postat av: Thilde

Hahaha "Lisas träningsblogg!" ;)

2013-07-21 @ 19:34:53
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Kim

Jag är sjukt nyfiken på loppet!! När? Var? Hur långt? Är du taggad? ;-)

Svar: Haha jag är också nyfiken på loppet! Har lite glömt vad jag sa ja till . ;) 5 kilometer var det i alla fall, och om typ två månader. I Malmö, hoppas jag!
Lisa

2013-07-21 @ 21:36:18
Postat av: Camilla ♥ 130510

Låter som en kanonkväll :D
Var själv i Svedala igår ;) Fotade 5-generationer...

2013-07-22 @ 13:29:28
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0