Klättermus

Sienna har tröttnat på att utveckla sitt gående och springande. Hon tror liksom att hon är fullärd där. Nu är det klättrande som gäller! En liten pall som vi har ståendes i köket (gissa varför? /Lisa 159 cm lång) flyttas ständigt runt och balanseras på, köksstolarna kan man åla sig upp på och hennes lilla bord och egna stolar har länge använts som hopptorn. Och idag lyckades hon trixa sig upp i fåtöljen som vi har i hennes rum. Oj, så nöjd ungen var efteråt. Hon låg till och med stilla i en halv minut och bara tog in sin bedrift. Det är inte utan att jag blev lite imponerad jag med. Sedan insåg jag att det betyder att hon numera kan nå fönsterhaspen. För att inte prata om balkongräcket ifall hon klättrar på soffan där ute. Och då blev jag snarare svimfärdig.
 
Nöjd chillunge och del av lamafot
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, nu går det verkligen undan!

2013-07-15 @ 12:54:02
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Duktig Bebis! Japp- nu blir det till att vakta ännu mer. Se till att ha fönstret i hennes rum stängt- bara en tidsfråga innan hon har knuffat dit fåtöljen ;)

2013-07-15 @ 14:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0