Vilken dag

What a day! Lika fort som tiden gick igår, lika långsamt har den gått idag. Jag har varit trött och haft fylleånget (det får jag bara jag sniffar på en öl). Kim har varit trött och bitter för att han inte lyckades somna om imorse trots att det var hans sovmorgon. Och Sienna har varit trött eftersom hon avbröt sin middagslur med ett toalettbesök. Så inte den bästa av dagar, precis. Men nu är ungen placerad i sängen, Kim framför MFF-matchen och jag framför datorn med ett choklad i näven. Så det börjar se bättre ut.
 
En liten lekplatsrunda hann vi i alla fall med. Nej, ungen håller inte på att flyga ur gungan; det är ett minidäck under som hon sitter på.
 

Kommentarer
Postat av: terese

Tänkte fråga om du vet hur man får bort färg från ett vitt plagg, varav ett rosa plagg färgat av sej på det vita? =) Testade med Yes diskmedel i handfat, sen maskin.. funkade icke.. Har du tips? =) (tänkte, fläckborttagning var det första jag bekantade mej med i din blogg;))

2013-07-15 @ 00:10:46
URL: http://tesslashes.blogspot.com
Postat av: Camilla ♥ 130510

Haha ja det ser verkligen ut som hon är på väg ur gungan :P

2013-07-16 @ 16:27:18
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0