Gamlingsfirande

Vi har precis kommit hem från en god middag på Margarethapaveljongen. Det visade sig att bakom plastborden och innanför de avflagnande väggarna fanns bord med vita dukar, färska blommor och svingod sjötunga. Tur att mamma hade koll på det och valde att bjuda oss på 60-årsmiddag där. Hon fick en klocka och vi fick vin och god mat. Alla parter var rätt nöjda. Sienna fick pommes och päronmer och massor av uppmärksamhet, och njöt i fulla drag. Jag var lite nervös över att ha henne med på dyr restaurang, framförallt vid läggdagstid, men det enda människorna vid bordet bredvid sa om henne var "jag tror att ungen skrattar"; hon brås på mig, skrattet är hjärtligt men inte precis vad man kallar pärlande. Tack igen för idag mamma! Och grattis än en gång.
 
Min knäppa familj 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Tack själv för fin present o trevligt sällskap! Visst var det gott:)? Och med Sienna kan det liksom aldrig bli fel, hahahaha! Underbara unge- vad gör hon med oss :s?

Svar: Haha jag vet inte! Men hon gör helt klart livet bättre.
Lisa

2013-06-12 @ 20:50:10
Postat av: terese

Såg riktigt mysigt ut :-)

2013-06-12 @ 20:57:27
URL: http://tesslashes.blogspot.com
Postat av: Amanda

Vilket mysigt smultronställe!:-)

2013-06-12 @ 21:34:00
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Daniela

Vad härligt! Skönt att gå ut och äta emellanåt och slippa anstränga sig själv!

Du får inte skriva något mer om cola, jag blir ju s himla sugen och jag försöker ju att sluta..... ;)

(Läste om det i ett inlägg nedanför. Ha ha... )

2013-06-12 @ 22:06:37
URL: http://panylund.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0