Uppoffrande lidande moder

Jag älskar stranden. Det är varmt, klibbigt och soligt ute. Vi bor 15 minuter från Ribban. Men istället för att ligga och chilla i vattenbrynet sitter jag hemma och funderar på om jag snabbt hinner städa av badrummen. Varför? För att Sienna inte orkar med stranden mer denna veckan. Idag vill hon vila hemma, eftersom vi har flängt hela veckan och dessutom ska vara borta i helgen. Alltså stannar vi hemma idag. Om det inte är en uppoffring för sitt barn så vet jag inte vad det är. Som tur är kommer strax Thilde och Benjamin hit för att hålla mig sällskap. Annars hade jag nog kastat mig i en stol på balkongen med fötterna i en balja och låtsats att jag satt på stranden. Och det hade ju sett rätt fånigt ut, så det är en himla tur att de kommer. Dessutom har jag köpt glass.
 
Liiite kul hade hon i alla fall på stranden förra veckan
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt att bo så nära stranden!

2013-06-20 @ 11:25:37
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Bebis blir glad när Mamman offrar sej :)Hade nog varit alldeles för varmt för Sienna o Benjamin på stranden idag. Stick ner o ta ett kvällsdopp när Kim kommer hem? Ge Sienna en grattispuss på 14-måndagen!

Svar: Sienna tackar. :)
Lisa

2013-06-20 @ 11:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0