Lillsnor

Igårkväll märkte jag att Sienna var lite snorig. Tur att jag fick den förvarningen, för inatt har det blommat ut! Och de mysiga stunderna jag hade föreställt mig var inte så mysiga. Först vaknade Sienna råförbannad för att hon inte kunde andas när hon hade napp. Sedan blev hon såklart sur när jag pregade i henne nässpray, för att sista lacka totalt för att jag inte lät henne komma upp och leka när hon ändå var vaken. Och inte blev det bättre när jag kastade ut Kim på soffan och tog in henne i vår säng. Då var det ju ännu mer spännande att ställa sig upp och det gick absolut inte att sova. Och när vi till sist somnade läckte blöjan och hon kissade ner både sig själv och vår säng. Dessutom är jag lite extra bitter för att Kim ska jobba i morgon också, så jag får ingen hjälp inatt heller. Härliga fredag.
 
Ett stycke pigg snorunge. Varför märks det sällan på barnen om de haft en jobbig natt? Det hade liksom varit skönt om de behövt ta igen det med extra långa tupplurar, men icke.

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Hehe! Jag antar att du kommer köpa den alltså ? :D

Postat av: thilde

Krya på lillsnor! Hoppas kommande natten blir bättre ändå. Ut o lufta henne mycket i vagnen idag, och skaffa snorsug!

2013-03-08 @ 10:56:47
URL: http://Thiilde.blogg.se
Postat av: Elina

Haha, skönt iaf med lite ironi mellan raderna. Men, hoppas dock lillfian kryar på sig snabbt och att ni får en mysig fredag trots allt. :)

- Ariel var faktiskt ett väldigt fint namn, samt Sienna som eran sötnos heter!

2013-03-08 @ 10:57:49
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: Camilla ♥ Gravid

-Tack så mycket! Nu fick jag svar på det :D:D
När jag tänker efter så vaknar jag av att jag ligger på rygg. Brukar oftast sova på sidan men av nån skum anledning har jag börjat sova på rygg :/.
Ja foglossning och sido-sovande är rätt jobbigt :P

Krya på er :)

2013-03-08 @ 15:08:13
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0