Smarta lösningar

Detta har varit en trevlig dag på många sätt. Jag tog mitt förnuft till fånga och köpte tre vita bodys till Sienna och två par vita strumpbyxor. Så nu slipper jag "spara" kläder till de dagar hon ska vara fin samt tvätta upp bodys för hand. Jag har nämligen insett att Sienna klär väldigt bra i vitt och att det matchar hennes byxor bra, samtidigt som jag tyckt det var tråkigt att köpa bara vita bodys. Idiot, kan man tycka. Då har man rätt. Men som sagt, idag löste jag problemet åt mig genom att köpa fler. Kim lyckades dessutom lösa ett annat trevligt problem: jakten på marabouägg! Han hittade dem på ica och gjorde mig extra glad genom att själv ogilla dem. Så nu får jag alla för mig själv! Det tredje roliga som hände var att vi fick ett litet paket från fisky i USA. Sienna fick en minipiratlama (det finns kramislamor i USA!!) och ett sött grodhalsband. Och jag fick hopp om ett besök i sommar. Är det sant fisky?? Håller tummarna! Detta var en bra start på helgen. Hoppas resten blir lika bra!
 
Ätliga ägg
 
Piratlama
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida & Filippa

Måste införskaffa äggen! Superfin lampa ju! :-)

2013-03-15 @ 21:10:36
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: terese

mums! :-) .. o sicken cool lama

2013-03-16 @ 14:14:46
URL: http://tesslashes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0