Tisdagslista på en fredag

 
Jag har en liten känsla av att jag glömde skriva en tisdagslista i tisdags, så vi kör en idag istället.
  • Trots evighetsförkylning och matproblem och humörsvängningar så sover Sienna 19-06:30 varenda natt
  • Jag skådar en liten sol bakom molnen
  • Det är snart helg! Taco-, fotboll- och spelkväll ikväll, mys imorgon och Ullared på söndag
  • För varje dag som går dyker det upp ytterliggare en rolig plan för sommaren
  • Trots att jag bara jobbade en månad förra året kommer jag att få tillbaka mer än 3000 kronor på skatten
 
Sienna har invigning av lånejeansen från Benjamin. Och är mycket stolt!

Kommentarer
Postat av: Elina

Få tillbaka på skatten är ju guldvärt och här väntar jag med spänning. - Jag väntar nämligen till det kommer i brevlådan.

2013-03-22 @ 09:14:06
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: Thilde

3000kr för en månad?! Inte illa!!
Söt hon är i byxorna :))

2013-03-22 @ 12:10:19
URL: http://Thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0