Underbar vårpromenad

Jag har precis kommit hem från en underbar promenad. I morse klockan åtta stod jag och Sienna och bankade på porten på mödravårdscentralen i Limhamn för att förnya mitt recept på minipiller. Jag är inte redo för fler barn och Sienna är inte redo för syskon. Däremot var hon redo för en tupplur, så efter besöket tänkte jag att jag skulle gå hem så att Sienna fick vila i vagnen, vilket var en underbar idé! Jag kan, utan att överdriva, säga att detta var den bästa promenaden i år. Det är nästan så att jag känner mig lite som i extas här. Sol, vindstilla, promenadskor, uträttat ärende, ingen tidspress, sovande dotter, hav i närheten. Hur kan man liksom ha sånt flyt att man dels hade packat med ett par sköna skor "ifall man kände för att promenera hem", dels kom ihåg solglasögonen och dessutom hittade ut från Limhamn? Efter lite om och men, men dock. Det spelar ingen roll hur resten av denna dagen blir, för nu är jag glaaaad!
 
Ett stycke Ribban

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Så härligt! Man blir glad av sol :) Så skönt för Sienna att få sova ute.

Svar: Soool!
Lisa

2013-03-06 @ 13:56:24
Postat av: Frida & Filippa

Låter underbart!

2013-03-06 @ 14:39:57
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Jag fick också mig en promenad idag(även fast den var ofrivillig) och visst är det skönt att få lite sol i ansiktet :)

Jag visade paketet i något inlägg längre ner :) Ett babygym som jag vunnit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0