Effektiv dag

Sienna gick upp klockan fem i morse. Vid sju hade jag redan betalt räkningar, diskat, dammat och dammsugit. Vid nio var dessutom alla nappar kokade och Siennas "bebisleksaker" bortrensade och kokade de med. Tyvärr fick jag kasta dem efteråt. Tydligen är plast och kokande vatten ingen bra kombination. Vid tolv var ett paket upphämtat, apoteket besökt och doppresent inhandlad. Jag var så trött att jag snyftade och Sienna så slut att hon bara skrek rakt ut. Efter middagen sov dock ungen i tre timmar. Tror ni att jag passade på att sova då? Klart inte! Jag var ju inne i ett städstim och våttorkade golven och städade badrummen. När Kim kom hem stack vi dessutom direkt och storhandlade. Nu kommer snart Tobbe hit. Oj vad social jag kommer att vara. Undra om han tar illa upp ifall jag lägger mig redan halv åtta? Han får i alla fall njuta av såpaluktande golv.
 
Sienna med dagens favoritsyssla- öppna och stänga fönstret.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Vilken städmani:)! Du kommer att ha träningsvärk idag. Lägg dej på soffan med en bok så kan far o dotter hitta på nåt bus tillsammans ;)

2013-05-25 @ 08:18:28
Postat av: Amanda

Jisses vad du har hunnit med mycket idag!

2013-05-25 @ 13:58:18
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0