Ettårsmingel

Idag träffades Sienna, Iris och Benjamin för att fira att de hade fyllt ett år allihop. De gav varandra presenter, snodde varandras nappar och delade ut en och annan örfil. Renata bjöd på hemmalagad pizza och melon och kakor och jag blev så mätt att jag glömde ge Sienna mellanmål. Ops. Man kan tycka att jag borde kommit på tanken när Iris fick en smoothie och Benjamin välling, men inte ens då slog det mig. Som tur är överlevde ungen utan några större men och fick i sig en herrans massa kvällsmat och en hel del välling bara en timme efter det. Min stackars lilla flicka. Hon får helt enkelt trösta sig med tanken att hon fick lite nya leksaker idag. Jag är kär i leksaksaffären "Jättekul" i Lund. Det är helt omöjligt att gå därifrån utan att ha handlat något. Tur att jag har barn, annars hade det varit lätt patetiskt. Tack för idag tjejer och minikompisar! Och tack för maten, Renata!
 
Sienna och Iris på sin första playdate i augusti förra året
 
Tjejerna idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gjorde en "thilde", jag har också glömt mata Benjamin några gånger :p
Tack för idag!

2013-05-29 @ 20:43:10
Postat av: Thilde

Du gjorde en "thilde", jag har också glömt mata Benjamin några gånger :p
Tack för idag!

2013-05-29 @ 20:43:39
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Söta foton:) Men var är deras pojkvän;)?

Svar: Eftersom jag inte är någon hejare på att fota blev han blurrig på varenda bild. Men kolla Thilde och Renatas bloggar! www.thiilde.blogg.se/ www.renatas.blogg.se
Lisa

2013-05-29 @ 21:14:28
Postat av: Amanda

Sötnosarna!

Man får nog sätta fast den i väggen på något sätt, annars lär den inte stå länge här hemma i heller!;-)

2013-05-29 @ 23:03:29
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0