Tisdagslista

  • Det fantastiska vädret
  • Min underbara dotter som jag kan göra mer med för varje dag som går
  • Karin Brunk Holmkvists böcker
  • Att Sienna fick antibiotikadroppar till ögonen direkt, trots att hon bara haft ögoninflammation i två dagar
  • Att Sienna är social, modig och framåt
"Vuxenfika"
Sienna fick lunch utomhus innan tuppluren, men jag trodde att vi skulle bege oss hem så fort hon vaknade och hade inte med mellanmål. Så när ingen av oss ville hem för att käka gick jag och köpte bullar och dricka till oss på närmsta konditori. Det kändes stort.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Då har ni varit ute länge:)? Fick ni tid direkt till VC- och droppar utan diskussioner? Det stället verkar ju helt underbart! Är hon mer kladdig o röd i ögat idag?

Svar: Hon vaknade svullen och irriterad och helt igenklistrad. :( Jag ringde VC när de öppnade, och fick tid till 10.45. De undersöktre henne i 30 sekunder sedan fick hon receptet. Stötte på Liza där! Hon hälsade. :)
Lisa

2013-05-07 @ 15:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0