Catching fire and missing spyor

Hunger Games "Catching fire" var svinbra! Alltså, så bra att man nästan inte vill lämna biosalongen, utan dröjer sig kvar och hoppas att det bara var ett sjukt skämt att filmen tog slut. Och när man inser att den verkligen tog slut så snyftar man lite och börjar googla när nästa kommer. Villket i detta fallet var OM ETT ÅR! Så det känns ju sådär. Önskar att jag inte hade sett den.. bara för att få uppleva det igen! #tönt Men i alla fall, både filmen och böckerna rekommenderas starkt. Dock inte av en kille i min klass, som hävdade att huvudrollen dog. Känns som att han missat en viktig poäng. På tal om ungar i klassen; en av mina favvisar bestämde sig idag för att låtsasspy. Eftersom hon inte "hann" till toan kastade jag en papperskorg till henne. Tyvärr fejkade hon det så väl att en äckelmagad tjej inte i klassen klarade av ljudet, och det slutade med att den tjejen spydde på riktigt. Utan att hinna till toan. Detta fick ytterliggare sju elever att må dåligt, så tillslut satt jag och tre elever ensamma kvar i klassrummet. Som luktade spya. Lyckat, verkligen. Rätt sur var jag på favvisen. Jag förlät henne dock snabbt. Dels eftersom hon var så genuint impad av sig själv att jag nästan drogs med i hennes lyckorus, och dels för att hon har rådjursögon. What to do? Nu är Kim på lagfest, Sienna nerbäddad, och jag ska bänka mig framför förra veckans avsnitt av Grey's. Bra start på helgen!

Kommentarer
Postat av: karin

Låtsas spya som resulterade i riktigt spya # Win!

Håller med om Catching Fire. Så bra!!

2013-11-29 @ 20:00:46
Postat av: Daniela

Åh den vill ju jag med se. Älskar böckerna. Även om de kanske riktar sig mer till ungdomar.

Kram

2013-11-29 @ 21:09:18
URL: http://panylund.blogspot.se
Postat av: Cuison

Haha åååå, kräkfest på jobbet! Kan man be om något roligare? ;)

2013-11-30 @ 06:51:49
URL: http://www.cuison.se
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Åhh, filmen var bra alltså? Den vill jag också se, men det får nog bli när den kommer ut på dvd :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0