Sienna härmas

Sienna har spanat in Benjamins coola djungelbyxor, och meddelat att hon vill ha några liknande. Så då är det min förälderliga plikt att ställa upp i en tävling. Thilde har nämligen en i samarbete med Giraffen&loppan som har sytt Benjamins fina byxor! Visseligen har Fabian samma, men Sienna vägrar att erkänna att hon har samma smak som en nyföding. Så nu satsar vi! Facebook har gillat och delat, och härmed länkar jag till tävlingen via min blogg. Typ. Om jag lyckades. Vad mer kan en dotter begära av en, liksom? Om inte annat får jag väl köpa byxorna till henne. Men jag funderar på om hon inte hellre vill ha de i rosa leopardtyg?

Kommentarer
Postat av: Thilde

Du lyckas tillochmed vara rolig i "jag tävlar" inlägg!!! Knas laman ;p

2013-11-21 @ 21:38:32
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: terese

sett du kan få en gratis popmössa i butiken? ska ti stan imorhon så ska in o hämta :-)

2013-11-22 @ 00:13:13
URL: http://tesslashes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0