Siennas julklappslista misslyckas

Eftersom jag korkat nog berättat för folk om Siennas önskelista, utan att lämna ute sakerna vi ska köpa till henne, har jag nu fått börja kolla runt så att ingen köper dubbelt. Alltså skickade jag sms till min kära moder igår, och frågade om hon hunnit handla något. När hon svarade nej drog jag en lättad suck, eftersom jag och Kim precis hade beställt ett hoppdjur till ungen. Jag berättade för min mamma att jag och Kim tingat hoppdjur och även bondgård, och trodde därmed att problemet var löst. Snacka om att jag då blev kallsvettig när jag under lunchen idag upptäcker ett sms från min mamma där hon skriver: "Okej, då vet jag. Var köper man hoppdjur?". För faaaeen! Då har den kära modern trott att jag helt fräckt bestämde vad hon skulle köpa, och skickade sms med ordern. Som tur var hade virrhjärnan inte lyckats lokalisera ett hoppdjur, så än så länge ser det ut som att Sienna bara får en sak av den varan. Alltså tycker jag att vi kör en ny, liten uppdaterad önskelista här. Sienna vill ha:
 
  • roliga kylskåpsmagneter
  • roliga strumpor, storlek 20-21. Hello Kitty undanbedes.
  • presentkort på HM
  • presentkort på Mobilia
  • presentkort på leksaksaffär (kul att låta henne välja själv!)
  • vattenfärg
  • fingerfärg
  • förkläde
  • svart mössa med tofs
  • dockkläder
Jag och Kim undrar även var man köper en fin bondgård? Den ska inte vara för bebisaktig, utan gärna ha flera olika "hyllor". Dock ska den inte ha avtagbara tak, då hon kommer att knäcka dessa snabbare än vi knäcker nötter på julafton. Så detaljerad, men ändå hyfsat barnvänlig, och med ställen att placera djur i. Någon som vet?
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kids Wood har en jättefin bondgård, och Fischer Price om ni godkänner plast!:-)

2013-11-30 @ 11:04:13
URL: http://aochmflyttarin.se
Postat av: karin

Bondgård....limma ihop massa glasspinnar. Problemet löst. : )

Svar: Tack för det utomordentliga tipset. Jag hoppas att en viss Akio limmar ihop ett fint halsband till dig i julklapp. Av kapsyler kanske?
Lisa

2013-11-30 @ 17:14:03
Postat av: mamma/mormor Lena

Virrhjärna :s? DU får inga julklappar ;p)Sienna får nåt/några av de du räknat upp. Har fortf. inte fått svar på frågan: VAR köper man hoppdjur?( HAHA skoja bara)

Svar: Hahhaha knäppis!
Lisa

2013-11-30 @ 21:43:24
Postat av: Elina

Haha, det är inte lätt med dessa önskelistor ;-) Något tips om någon bondgård har jag dessvärre inte.. Googla?

2013-12-01 @ 10:11:51
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jag har också spanat bondgård till Astrid men inte hittat någon som känts riktigt rätt än. Tyckte att denna såg fin ut: http://www.melissaanddoug.com/fold-and-go-barn-with-farm-animals alternativt denna: http://www.amazon.com/Melissa-Doug-Fold-Go-Barn/dp/B000067BIF%3FSubscriptionId%3DAKIAIAA4MWUJXHBYFRNQ%26tag%3Dsquid1241877-20%26linkCode%3Dxm2%26camp%3D2025%26creative%3D165953%26creativeASIN%3DB000067BIF


Svar: Bra tips!! Den översta är den vi spanat in tidigare och lutar åt, men den andra du skickade ser nästan snäppet roligare ut. :)
Lisa

2013-12-01 @ 20:29:23
Postat av: terese

haha! älskar virrhjärnor =)

2013-12-02 @ 21:10:55
URL: http://tesslashes.blogsot.com
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

ja skulle oxå tipsa om fischer price =)

2013-12-04 @ 13:18:58
URL: http://www.melissasprinsar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0