Skofråga

Jag har en skofråga, och vissa av er som läser verkar ha rätt bra koll på det här med... kläder. Typ. Så nu försöker jag desperat få ett svar här. Jag vill ha ett par svarta stövlar. Låg klack, skaft upp på ungefär halva vaden, gärna fodrade och varma. De ska vara snygga och kunna användas när man är ute och äter eller går på bio, men också i skolan. Inte till fest. Jag veeeeeet att det finns tuentals av dessa, men här kommer haken; de ska inte se ut som ridstövlar. Inte ens den kurvade wannabe-ridsko sömmen där framme får den ha. Finns det några såna stövlar? Hilfe bitte!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

DinSko?:-) kan du ute googla en bild och lägga upp så lovar jag att hitta ett par till dig!:-)

2013-11-13 @ 20:23:07
URL: http://aochmflyttarin.se
Postat av: Elina

Haha, jag tänkte precis skriva att Amanda (kommentaren ovanför) förmodligen kan hjälpa dig :)

2013-11-14 @ 09:46:41
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Hej!

Nu är 2 vinnare av majskrokar presenterade på bloggen, kom in och se om du är en av dom lyckliga :)

KRAM

Postat av: Madeleine

Tyvärr, jag kan mest om alldeles för dyra och ofta halvt obekväma skor. Dessutom ä.l.s.k.a.r. jag ridstövlar :)

2013-11-14 @ 18:59:23
URL: http://nyarsloftet2011.blogspot.com
Postat av: Tiff

Köp ett par Dr Martens, tidlösa o livstids garanti (iaf i USA) ;-)

Svar: Haha men de är fuuuula. Oftast. Jag vill ha ett par "tunnare". Grattis till förlovningen!!!! Var det en överraskning från Jonas sida, eller ni hade planerat det?
Lisa

2013-11-15 @ 19:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0