Halvvägs där?

Sienna ska inte sova i vår säng, anser vi. Hon håller inte med. På kvällarna kör jag (som tidigare nämnt) supernanny-stilen, men vid tupplurarna har jag inte tålamod till detta då jag verkligen behöver få saker gjorda medan hon sover. Eller sova själv. Alltså gav jag upp innan idag och gick ut ur rummet efter 45 minuter, då ungjäkeln bara hade lekt och kastat saker på mig, trots att hon var snortrött. Jag gick och la mig och stängde dörren till sovrummet. Sienna bröt ihop. Kim tog upp henne och lät henne springa omkring. Astrött somnade hon på hans mage. Han låg dock på soffan. Jag känner mig inte helt nöjd med lösningen, men tänker ändå säga att hon är halvvägs inne på rätt bana. Soffan ligger ju mitt mellan sovrummen.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Naaaaw, så gulligt :)

2013-10-19 @ 22:29:11
Postat av: Camilla ♥ 130510

Jobbig nattning :/ Men lite rätt är det ju om det är mittemellan :D

2013-10-20 @ 07:45:09
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Elina

Men så jobbigt, tänk vilken tjurighet som kan finnas i deras små kroppar. Men hey, halvvägs är ju alltid halvvägs, det går åt rätt håll?! Kram!

2013-10-20 @ 09:10:41
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: Evelin

Ååå nattningar! Jag dör va jobbigt de är. Lilla fröken vill inte sova alls, inte ens i vår säng. Gaaah!!!

Men vi kämpar på va?!
Ok, inget val säger du. Nä just ja. ;)

2013-10-21 @ 18:18:38
URL: http://enlitengiraff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0