Släktkalas med en charmig Bus

Eftermiddagen har tillbringats med Kims familj. Hans mamma och systerdotter fyllde båda år i veckan, och skulle firas. Det bjöds på mat och tårta och godis, och man kan tycka att vår lilla unge skulle vara i sitt essä med alla släktingar och all uppmärksamhet. Det var hon också... fast på fel sätt. Hon smetade köttfärssås i hela sin farmors säng, spottade choklad på bordet, tog nävar av tårtan, körde sin köttfärsfyllda gaffel rakt ner i den vegetariska lasagnen, pillade på alla knappar vid tv:n, vägrade sitta vid bordet, hällde vatten över sig själv, och vägrade dela med sig av leksakerna till sin lilla kusin Liam. Det västa med detta var väl att det var hans leksaker som hon roffade åt sig och skrek "min, min!" om. Och när den glade lille ungen förlät henne smällde hon en kloss rakt i ansiktet på honom. Hon försökte även att pricka honom med en tennisboll, men missade tack och lov. Jag har aldrig sett henne kasta med sådan kraft tidigare. När det var dags att gå var hon dock glad och trevlig, och Liam fick till och med en puss. Då hämnades han för alla tidigare oförrätter genom att försöka äta upp hennes näsa. Jag tyckte inte alltför synd om henne, om jag ska vara ärlig.
 
Bus tjurar när pappa leker med sin brorson, och Bus tjurar när kusinen leker med sina klossar.
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken liten vilding ;)

2013-10-27 @ 21:05:43
URL: http://maddiesworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0