Vantshopping

Under flera veckors tid- eller månaders, men det ska jag kanske inte erkänna- har jag spanat på kläder till Thildes då ännu icke födda son. Men Kim har envist tjatat om att nej, det är för tidigt, nej, inte nu, nej, det kan du göra en annan dag, så jag har inte fått köpa allt fint jag hittat. Alltså blev jag lite halvt irriterad när jag insåg att jag var tvungen att sticka iväg och impulsshoppa något till den nyfödde lille sötnosen i lördags, medan Kim vilade middag. Dock löste det sig väldigt smidigt då jag hittade Siennas fina ugglepyjamas i en ministorlek. Men var jag ändå på stan var jag liksom tvungen att shoppa lite till, och givetvis kom jag hem med saker till Sienna. Man kan fråga sig när jag handlade något till mig själv senast. Jag har en vag misstanke om att det var på Ullared i februari, men det känns lite sorgligt att erkänna. I alla fall, nu är ungen utrustad med två par vintervantar (tack för alla tips!), halskrage, täckbyxor och ny söt mössa. Not bad, not bad at all.
 
Jag har inte fotat i svartvitt, jag är inte deppig och jag är inte färgblind. Men ungens overall är regnbågsfärgad och hennes vinterjacka är mossgrön. Försök ni hitta något kul som kan användas till båda de plaggen utan att skada ögat genom sin omatchning.
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så mycket fint till söta sienna!

2013-10-17 @ 16:55:32
URL: http://justmypassions.blogg.se
Postat av: Thilde

Jag längtar verkligen till pyjamasen passar, så jäkla söt!
Halskrage!, det har vi helt glömt handla! (Och gött du hittat vantar nu;p)

2013-10-17 @ 18:03:32
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Anna-Lena- mamma till 3 trollungar, snart 4

Här hemma har vi en salig blandning på färger i vinter. Vinterjackan är röd/ svart. Svarta termobyxor. Rosa mössa och lila vinterskor. ( mössa har jag i Beige också )
Hihi

2013-10-17 @ 19:35:33
URL: http://annalenanordmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0