Nallekärlek

Jag har hittat en ny favoritlekplats. Där är trevliga leksaker, gummitäckt mark, en massa bänkar och det bästa; den har inget som skuggar och där är vindstilla! Alla soliga dagar händer jag och Sienna alltså där . Idag i bara t-shirt! Brevid denna lekplats finns en liten nallestaty, som Sienna har förälskat sig i. Av de 90 minuterna vi spenderade på lekplatsen i morse var hon vid nallens sida 80 av dem. Och när vi skulle gå fick jag slita henne därifrån medan hon skrek efter honom. (Japp, det är en hane. Jag har bestämt det, eftersom han ser ut som en han.) Det var visserligen hemskt skönt att hon hittade honom, för hon lekte helt själv utan att behöva bekräfta med mig hela tiden, så jag kunde ligga på en bänk i närheten och sola... men vid ett tillfälle hörde jag hur hon sa till honom "jag älskar dig". Alltså, va?? Inte ens "Sienna älska nallen", utan hon riktade sig personligen till honom. Vad är det för ett jäkla sätt? Om jag är avundsjuk på en staty? I allra högsta grad. Jag är även avundsjuk på mommo, Bubba, Samuel och baddockan, eftersom hon älskar dem med. Men värst är ändå nallen, eftersom hon sa det direkt till honom. Så nu vet jag inte riktigt vad jag känner för lekplatsen. Visserligen är det skönt med sol, men hur kul är det att bli bräckt av en staty?
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Sötkorven då ❤❤❤

Sv. Förra gången tog det lång tid för magen att växa om tuttarna så den kommentaren fick jag då också men nu är de helt ok, lagom. Bara jättemagen hubalon.

2014-04-26 @ 15:01:23
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Thiilde

Hahaha naw!!! Men dit vill jag med nån gång :)

2014-04-26 @ 16:45:36
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Karin

Trevligt med kids! Du kan upptäcka nya sidor av dig själv t ex att vara svartsjuk på en staty! : ) Den tänkte du minsann inte på när Sienna var nyfödd. ; )


Svar: Hahahahaha nä exakt! Man lär sig nåt nytt om sig själv varje dag. :P
Lisa

2014-04-26 @ 17:22:13
Postat av: Åsa

Så himla söt liten är där hon sitter bredvid nallen.

2014-04-26 @ 17:50:49
URL: http://naltabblovers.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0