Tisdagslista

  • SOOOL! Vår och varmt och det till och med luktar sommar!
  • Sienna var uppe och kollade läget vid fyra inatt, men när hon upptäckte att jag och Kim sov gick hon själv tillbaka in till sin säng och la sig och somnade om. Nice! Dessutom får det mig att tro att det är ljuset som gör att hon har lite svårt att komma till ro på kvällarna och som gör att hon vaknar tidigare på morgonen, och att det faktiskt inte har så mycket med den nya sängen att göra.
  • Bara åtta veckor kvar till sommarlovet!
  • Jag har ännu inte börjat stressa upp mig inför ovissheten angående hösten- hoppas jag kan fortsätta ta det lugnt tills jag vet mer om jobb eller skola.
  • Sienna fick beröm på dagis för att hon hade kunnat berätta både om sina födelsedagspresenter och om gästerna på kalaset.
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Dutti Sienna :) Blev hon firad på dagis?

Svar: Japp, hon blev firad. Ballonger, fruktsallad, dagistillverkad krona och kort. Jättesött! :)
Lisa

2014-04-22 @ 18:46:29
Postat av: Cissi

Härlig lista och grattis i efterskott till stora tjejen! Tänk vad fort det går!

Sv. Tack för omtanken! Han har vaknat nu, men är antagligen förlamad från axlarna och neråt, men de vet mer när svullnaden lagt sig... Hemskt hur fort livet kan vända!

2014-04-22 @ 19:50:40
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Thilde

Firade dem på dagis? :) och gött, de visar ju att de uppfattar vad/när de får ju!

2014-04-22 @ 20:27:13
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: S

När får du veta hur det blir till hösten?

2014-04-22 @ 21:19:08
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0