Föräldramiss

Då Sienna är i princip blöjfri här hemma är hon i ett rätt desperat behov av underkläder. Så igår gav vi oss iväg en snabb sväng till Mobilia, för att se om vi hittade något. Och visst hade de trosor som föll damen i smaken. Dessutom hade HM underbart söta vinterkängor, som definitivt föll henne i smaken. Eller oss, men hon har ju faktiskt inte så mycket att säga till om. När vi kollade underkläder kom hon även med ett par Bamsekalsonger som hon ville ha. Jag började förklara att det var för killar, men vill ju inte att hon ska tro att hon inte kan ha "killkläder" i framtiden. Så istället bytte jag spår och berättade att det var för personer som hade snopp, och visade hur man kunde se det på sömmarna. DÅLIG IDÉ! För ett par timmar senare gick Sienna nämligen runt och berättade för mig och Kim om Bamsesnoppar, och nu är jag rätt nervös för vad de ska säga på förskolan på tisdag. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Hahahaha, bamsesnoppar! Tack för dagens skratt ;)

Ja, absolut! Jag kommer berätta om tacoskalen är så bra som dom verkar :)

2014-08-24 @ 11:40:12
URL: http://blogg.loppi.se/mamabeatrice
Postat av: mamma/mormor Lena

Det här blir ju spännande! Ser fram emot att höra fortsättningen :D

2014-08-24 @ 17:28:28
Postat av: Anonym

haha! ;)

2014-08-26 @ 19:14:58
Postat av: Carolina

De där trosorna med ugglor är ju bara så söta!! :-) Har sett antyder finns trosor med Bamse på också, det kan kanske vara något för lilla damen..

2014-08-26 @ 22:43:36
URL: http://carolinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0