Nattligt pottbesök

Inatt vaknade jag klockan 04 av att Sienna hade gått på pottan. Övernöjd var hon. Jag blev givetvis jättestolt, men klockan 04 är det lite andra känslor som kommer fram också. Typ förvirring och trötthet. Så jag kanske inte hoppade av lycka. Min glädje var inte heller fullkomlig när jag insåg att hon logiskt nog förväntade sig ett klistermärke trots att det var mitt i natten. Och att det precis som vanligt tar fem minuter att bestämma sig för vilket hon ska ha, och ytterligare tio för att bestämma var på tavlan det ska sitta. Men dock, 20 minuter efter uträttat behov somnade hon nöjt om på min arm. En minut senare somnade min arm. Och efter två timmar somnade jag. Men så här på morgonen är jag otroligt stolt! Hon vaknade och gick på pottan, även om det innebar att hon var tvungen att ta av sig pyjamasbyxor och blöja! Undra om man vågar testa att ha henne blöjfri på natten också? Eller om man kanske måste sluta med kvällsvällingen först då? Hon dricker ju ändå som en kamel varje kväll. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Ni kan nog snart testa, det får vara värt ett par nätters lakanbyte i värsta fall- fast ta det en helg:)Duktig Bus!

2014-08-30 @ 14:27:03
Postat av: Cissi

Stora tjejen! Skulle vänta med nattblöjan några nätter för att se om det håller i sig.. Tar längre tid att bädda rent så dags... ;)

2014-08-31 @ 19:53:17
URL: http://nastanperfekt.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0