En mening man inte vill höra från sin 2,5-åring

La pussel med Sienna igår. Hennes favoritpussel är ett 12-bitars med djungelmotiv, men då hon i princip kan lägga det även om hon blundar tyckte jag att vi skulle avancera till ett 20-bitars. Sienna försökte i en halv minut innan hon tittade på mig och sa "Jag skiter i detta, det är för svårt."  !?!?! 1. Svär inte! 2. Ge inte upp; inget är för svårt! 3. Vad hände med glädjen i utmaningar? 4. Undra då vad hon kommer att tycka om 24-bitars pusslet hon ska få i julklapp?
 
Knäppgöken i en givande diskussion med Giiisen
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sötnosen! Emma kör också den, fast istället för att svära kastar hon cykeln/pusslet/vad det nu kan vara och skriker "dumma ***, det går inte"

2014-12-08 @ 09:14:36
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Karin

Det börjar med ett 12 bitar pussel....sen ett på 24 bitar och efter det... world domination. Jag lovar. Hejja Sienna!

2014-12-08 @ 15:40:50
Postat av: mamma/mormor Lena

Jag tror det är Giiiisen som lärt henne svära, jag har hört honom när han är förbannad-(jag svär ALDRIG inför henne, lovar )
#korsarfingrarna #bakomryggen

Svar: Jag vet nog vad du och Giiisen brukar koka ihop.
Lisa

2014-12-08 @ 18:41:55
Postat av: terese

Kan det komma sånna Lotta-fasoner från en så söt liten tjej! Dock tycker man det är väldigt charmigt ;)

2014-12-09 @ 09:07:06
URL: http://tesslashes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0