Julgren inskaffad

Jag och Kim köper alltid för stora julgrannar. Ett år fick vi fästa granjäkeln med ståltråd i väggen, och stapla säckar med sand på foten för att den inte skulle välta. Ett år spräckte den enorma granen foten, så att mkb-nissar fick fuktsöka hela vårt vardagsrum. Men sedan vi flyttat till lägenheten vi bor i nu har vi insett att vi inte får plats med gran- till min stora förtvivlan. Så förra året tvingade jag Kim att vi skulle köpa en minigran i en kruka, vilket blev lite tramsigt då Siennas paket var rätt stora och täckte granen. I år kände vi för en riktig gran, men kravet var att den skulle vara så liten som möjligt. Så min lycka var total när jag hittade en liten riktig minigran som var helt lagom för vårt vardagsrum. Kim blev dock knäckt när han såg den. "Det är ingen gran, det är en gren i en julgransfot!" Jag tycker dock att den är jättefin. Och Sienna älskar den. Eller kanske mest paketen under?
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Perfekt storlek :D!

2014-12-15 @ 18:39:56
Postat av: Thilde

Söt! Men måste hålla med Kim ;)

2014-12-15 @ 18:50:06
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: emma

Hahaha Jag diggar granköpet men får nog med tvär hålla med Kim i detta. Men det är ju en gran med pynt och det får plats lite paket under så tummen upp

2014-12-15 @ 20:11:54
URL: http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se
Postat av: Tanja

Jaduuuuu.....

2014-12-15 @ 21:36:23
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Här kör vi plastgran av lite mindre modell ☺️

Svar; ja då är de inte lätt. Jag fick lergigan Comp när jag väntade Liam med. Men fick sån hjärtklappning av dem

2014-12-15 @ 22:28:11
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: Karin

LOL - En riktigt gran...det får man allt vara nöjd med! :D Jättefin!

P.S Gillar Siennas pyjamas

2014-12-16 @ 06:58:55
Postat av: S

den va ju liten o söt ☺️

2014-12-16 @ 18:36:40
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0