Konsten att roa sig

När man har varit frånvarande i flertalet veckor så gäller det att ligga i för att komma ikapp på nöjesfronten. Alltså ska jag roa mig till 1000 idag. Fika med Tiff som är nere en vända från Stockholm, Hungerspelen 3 med min käre sambo, och därefter middag och öl (fast inte så mycket öl som cola för mig) med kollegor står på schemat idag. Not bad. Kan jag ska jag dessutom försöka klämma in lite julklappsshopping, men det känns inte som att det är helt säkert att det kommer hinnas med. Imorgon blir det filmkväll med Josse. Vi ska se "If I stay", och i vanliga fall hade jag varit rädd att jag skulle bryta ihop och tjuta konstant av en så sorglig film, men nu tror jag lite att tårflödet tillfälligt har tagit slut sedan den fullständiga tömningen i torsdags. På förmiddagen imorgon vill jag egentligen köpa gran, men jag vet inte om jag vågar. Tänk om det är för tidigt och alla barren tar slut innan julafton? När ska man köpa gran?
 
Bild på vår minigran från förra året. Den har stått på balkongen sedan dess, och haft både lite påskpynt och Halloweenpynt, men tyvärr drog den sin sista suck för bara en månad sedan. Det gör dock inte så mycket, för detta året tänkte vi satsa på en lite större gran.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tanja

Men hur ska jag då kunna retas?

Svar: Hahahaha just det! Hade förträngt det. :P
Lisa

2014-12-06 @ 11:30:43
Postat av: mamma/mormor Lena

Köp granen till nästa helg istället :)I vilket fall som helst- ge den MYCKET vatten, speciellt de första dagarna!

Svar: Får bli en nästa helg. :)
Lisa

2014-12-06 @ 17:25:21
Postat av: Me & My Baby Dolls

Hihi en sån söt gran :-)

2014-12-07 @ 14:00:30
URL: http://mybabydolls.se
Postat av: Karin

You go girl!!

2014-12-07 @ 17:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0