Tisdagslista

  • Sienna var helt blöjfri på dagis idag!
  • Igår cyklade jag och Sienna på VARSIN cykel när vi skulle hem till Thilde. Visserligen bor hon bara tre gator bort, men ändå. Stort ögonblick. Stor bus!
  • De flesta julklapparna är inköpta
  • En elev som känner sig utstött vände sig till en polare, som vände sig till mig. Modigt och skönt att han vågade! Och lite stolt är jag att det var till mig de kom.
  • Jag älskar fortfarande mitt jobb, även om jag är trött satan och mår sådär de flesta dagarna.
Jag och bus bakar pepparkakshus. Det var inte lika harmonisk som det ser ut.

Kommentarer
Postat av: S

vilken härlig tisdagslista med massa positiva saker ☺️

2014-12-09 @ 19:09:39
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Madeleine

Huset ser i alla fall sjukt snyggt ut, rakt och fint och ingen kladd.

2014-12-09 @ 21:58:52
URL: http://nyarsloftet2011.blogspot.com
Postat av: Karin

Vilken julbild! Superfint : )

2014-12-10 @ 15:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0