Knäppisbus

Sienna gick ut i hallen och hämtade sina regnkläder. Tog på sig dem. Kom tillbaka in i vardagsrummet och ritade lite. Gick och tog på sig vinterskorna. In i sitt sovrum och hämtade en pall. Fram till balkongdörren där hon vände sig om och tittade på oss. Öppnade helt kallt dörren och gick ut. Stack in huvudet och berättade att det var "ättekaaaallt" och att hon inte hade vantar eller mössa. Ut igen. Tog pulkan som vi inte orkat ställa upp på vinden, och drog den efter sig. Sen var hon klar och gick in igen och tog av sig ytterkläderna. Känns som att jag missat nåt?
 
Bild från riktig utelek hos mormor igår. Vid samma tillfälle passade min kära moder på att lära ungen säga "aj som fan" när man slår sig. Vet inte riktigt vem av oss som tycker att det är roligast, men det är inte Kim i alla fall.

Kommentarer
Postat av: S

Haha aj som fan säger L också. Men han får INTE säga det på förskolan. Vilket han vet om. Så han säger: "man får inte säga aj som fan på dagis. Bara hemma." Väntar bara på att han ska säga exakt den mening på förskolan. Häromdagen kom "jävla roligt" flygandes ut ur munnen på honom. Jag låtsas som ingenting haha, tänker inte uppmuntra honom ;)

2014-02-16 @ 19:23:41
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Oops ja dessa svordomar snappar de upp snabbt.

2014-02-16 @ 20:24:15
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

jag har många fler på lager........:)

2014-02-16 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0