Lekplatsdag

Lekplatshäng. Det är vad dagen har bestått av. Med en liten veckorhandlingspaus, men Sienna verkade tro att mataffären också var en lekplats, för hon var inte klok någonstans. I ren panik rusade vi till bilen efter att vi hade betalat, och det var ren flyt att den stackars mannen i kassan hann ikapp oss med ena matpåsen. Extra pinsamt är detta eftersom vi faktiskt känner honom lite privat, så det är inte så att vi kan hoppas att han glömmer det. Men jag ska i alla fall försöka förtränga det åt oss båda. Nu vill jag ha vår! Är så trött på kyla och småregn och den eviga blåsten! Dessutom har jag sett HM:s sjömansklänning. Helt underbar. Tror att jag ska köpa sju stycken, så att Sienna kan ha en på sig varje dag.
 
Mostå Fiiida och Sienna
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin - loppi.se tvillingmorsan

Å jag vill ha vår jag med.ha en underbar dag

2014-02-22 @ 17:25:13
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: mamma/mormor Lena

Vilket kul foto- de går likadant :D!

2014-02-22 @ 18:07:57
Postat av: mamma/mormor Lena

Vilket kul foto- de går likadant :D!

2014-02-22 @ 18:07:59
Postat av: Malin - Nybliven tvillingmorsa

Mysigt! Och visst är det gott med semlor! Godnatt! Kram kram :)

2014-02-22 @ 23:46:51
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Visst är den klänningen fin. Jag är sugen på den till Leya med. Men så vill jag ha något liknande till pojkarna med ( älskar att matcha barnen )

2014-02-23 @ 11:22:04
URL: http://annalenanordmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0