Leos lekland

Sista lovdagen för min del spenderades på Leos lekland. Sienna, den lyckosten, är ledig imorgon också eftersom dagis har en planeringsdag och är stängt. Då får Kim vara pappaledig, för det känns sådär att be om en ledig dag direkt efter en veckas lov. I alla fall, Leos var mycket trevligt. Liksom under resten av veckan betedde sig Sienna som att hon var på speed eller något, för hon hann inte ens andas mellan springrusherna, och jag tyckte att de två timmarna vi var där var likvärdiga med vilket gympass som helst. Vid ett par tillfällen släppte jag ner henne från rutchkanorna ensam, bara för att jag skulle få en andningpaus. Men som tröst var hennes minipolare Freja minst lika vild, så tant Josse och Frejas mamma Josse B fick också motionera satan. Annars hade jag tyckt att det var lite orättvist.
 
Ett stycke dinosaurie. Någon skulle givetvis känna på tänderna. Varför klappa den på ryggen, liksom?
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Sötnosen :) Hon verkar ha haft en fullspäckad o kul vecka med dej under "sportlovet"- läge för att bara "sjilla" med sin far imorgon, kanske ;)?

Svar: Hon tog en tre timmar lång tupplur idag, så det går ingen nöd på henne. :P Men de ska bara till en lekplats, så det blir nog rätt lugnt.
Lisa

2014-02-23 @ 18:49:55
Postat av: mamma/mormor Lena

Hahahaha! Bra,
då är hon inte helt slutkörd efter lovet ;)

2014-02-23 @ 19:18:09
Postat av: Malin, tvillingmorsan

Mysigt :D kram

2014-02-23 @ 20:41:18
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Amanda

Är Leos bra?:-)

Jeansjacka hittar du på H&Ms flickavdelning!:-)

2014-02-23 @ 21:36:19
URL: http://aochmflyttarin.se
Postat av: Cuison

Åh vad kul! Nästa vecka ska vi också släpa oss till ett lekland. :)

2014-02-25 @ 10:17:40
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0