Bortskämd snorunge

Eftersom Sienna har alldeles för lite leksaker och knappt fick något alls i julklapp (meningen dryper av ironi) så fick hon ytterliggare två i helgen. En pingvin-väska från Skiphop, som hon (jag) hade önskat sig eftersom hon tycker att den fina uggleväskan hon har är lite stor, och en hund som kan prata och matchar hennes liknande hund fast som är hårdare, blåare och står upp. Men i ärlighetens namn köpte vi inte hunden själv. Killen som Kim hjälpte att flytta har två döttrar i 3- och 5-års åldern, och de skänker gladerligen saker till Sienna. Hoppas jag. Eller så tvingar föräldrarna dem. Nu känns det liten hemskt. Vi hoppas att det är frivilligt! Hunden var i alla fall hur fin som helst, och snackar till min glädje engelska! Sienna älskar den. Vi fick även en påse med kläder som hon kan växa till sig i. Det är den femte påsen vi får av dem. Jag tackar och bugar! Sienna med.
 
Pingmin och vovve
 

Kommentarer
Postat av: Thilde

Supersöt, Benjamin säger "pingu" till alla pingviner ;p men jag fattar inte, är de en likadan hund som hon har bara de att denna talar engelska? Eller är de en helt annan sorts hund?

2014-01-20 @ 14:58:24
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Elina

Men så söt(a) :) Och dom ska allt vara lite bortskämda (till en viss gräns givetvis) dom små pluttarna :)

2014-01-20 @ 21:57:50
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: Karin

Pigmiiiiiin!!! : )

Svar: Hon älskar pingminer!
Lisa

2014-01-21 @ 15:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0