Försvunnet flaskmys

Häromdagen fick Sienna äta sin kvällsvälling i soffan. Och i morse upptäckte jag i ren stress att hon faktiskt kunde äta morgonvällingen sittande på en stol bredvid mig i köket, medan jag kastade i mig lite flingor och fil. Problemet är att detta har lett till att Sienna insett att välling inte behöver intas i mammas famn i fåtöljen i sovrummet... vilket innebär att hon precis sprang omkring och lekte medan hon sörplade i sig kvällsflaskan. Inte för att detta är en stor sak i sig, men DÅ HAR JAG INGEN MYSIG BUS I KNÄT. Alltså, vällingstunderna har varit våra mysstunder. Jag har fått gosa lite med min icke kramvänliga dotter och båda har varit helt avslappnade. Och nu är det borta. Buhuuuuu! Tror att jag ska kämpa satan ett par dagar, så att ungen glömmer att hon kan äta välling på egen hand.
 
Bild på Bus som äter välling UTAN att sitta i mitt knä

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Kämpa på för att reclejma flaskmyset, tror det skapar en skön känsla innan hon ska sova :)

2014-01-15 @ 19:58:06
Postat av: mamma till william o wilma

God kväll.Barnen blir fort stora o man vill så gärna ha de i sitt knä hela tiden men tiden kommer o går att de vill o inte vill..perijoder är det..Ha en mysig kväll..söta bild..grattis iförskott..kram kram

2014-01-15 @ 20:22:52
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Malin, gravid med tvillingar

Så söt :) kram

2014-01-15 @ 23:54:47
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Karin

OMG - This is Terrible. :(
Var är den "aktivera, radera selektiva minnen" mojängen när man behöver en?
Hoppas hon glöööömmer snabbt!

2014-01-16 @ 03:41:55
Postat av: Elina

Så söt hon är, och ja, kämpa! Det är ju så mysigt med såna där gosiga stunder :)

2014-01-16 @ 14:23:08
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: Sannixen - Mamma till två <3

Hon är så himla söööt busen <3

2014-01-19 @ 13:45:38
URL: http://sannixen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0