Hundraåringen

Alltså, jag var besviken på hundraåringen som klev ut genom ett fönster och försvann. Inte på hundraåringen i sig, för vill gamlingar rymma från äldreboende tycker jag lite grann att de får lov att göra det. Men på filmen. Jag minns boken som rolig och har för mig att jag fick mina asgarv, vilket jag inte fick när jag såg filmen. Även om Solsidan-karaktärerna (Anna, Annas pappa och Fredde) var med vilket fick mig att fnittra, tyckte jag inte att den var biovärd. Kanske för att jag såg Hunger Games Catching Fire senast jag var på bio. Svårt att tävla mot den. Men ändå. Lite besviken är jag. Hoppas fortfarande på att de ska göra "En man som heter Ove" (Fredrik Backmans bok) till film. Har för mig att jag har läst det. Den om något lär vara rolig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En man som heter Ove måste vi fan se ihop!! ;p

Svar: Det är mycket enklare att veta vem jag ska se den med om du inte är anonym! Men jag är lätt på!
Lisa

2014-01-02 @ 13:01:34
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Jag har hört att den filmen ska vara bra, men kanske inte en biofilm som du skrev. Var Hunger Games bra då?

Postat av: Amanda

Neej, jag som så gärna vill se den.. inte värt att lämna bort lillkillen då?:-)

2014-01-03 @ 01:28:49
URL: http://aochmflyttarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0