Lördagskvällen

Efter en trevlig dag tillbringad i alla Mobilias butiker- ensam! sambon och ungen sov i hela tre timmar och jag hann med allt- där jag shoppade upp julens och födelsedagens presentkort, trodde jag att vi hade en spel- eller filmkväll framför oss med Tobbe. Men så fick han och sambon nys om en liten förfest, och då åkte spelbrädet ut och skjortan på. Först tyckte jag att det kändes lite tråkigt. Sen insåg jag att 1. jag är astrött 2. vi har badkar och 3. jag har en ny bok, en stor påse godis och cola hemma. Och helt plötsligt gick lördagskvällen från att vara lite seg till att bli helt underbar. Trevlig kväll, gott folk!
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Alltå, kunde varit värre! : )

Kanske borde jag introducera hemmafester-förfester här i staterna. Haha!!

Mys och ha det trevligt!

2014-01-25 @ 18:35:07
Postat av: S

Låter som en skön dag, jag längtar efter lite shopping men att plugga får ju inte kulorna att rulla precis.

Sv. Ja men scones rockar helgmorgnarna :) L älskar det så han äter som en tok då.

2014-01-25 @ 19:22:44
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0