Tisdagslista

  • Jag tog tag i mig själv och gick hem från jobb, eftersom jag känner mig lite döende av min förkylning. Bra beslut. Tidigare hade jag "härdat ut", men detta kändes helt klart mycket bättre. En 3 timmar lång powernap mitt på dagen satt inte helt fel.
  • Jag ska nog unna mig att stanna hemma imorgon också. Innan har jag alltid jobbat trots feber, men på detta jobbet känner jag att jag behöver vara klar i knoppen. Dessutom är 45 minuters cykelväg dit i motvind sådär lockande när man snörvlar och hostar och har lite feberfrossa.
  • Sienna somnade utan problem idag, trots att jag var sjuk. Annars brukar hon kunna sniffa till sig svaghet och anfalla direkt.
  • Jag hittade Siennas bortsprungna vante på dagis, trots att personalen envisades med att säga att hon tappat den på vägen dit. Som att jag inte hade märkt det när jag tog av dem? Men nu slapp hon i alla fall få frostskador på handen på vägen hem.
  • På något sätt lyckades jag så bra med maten idag att den till och med smakade gott trots täppt nos. Score!
Min knäppa lilla cowbus, med blöja, strumpor och cowboyhatt.
 

Kommentarer
Postat av: S

Jobba sjuk är ingen hit för nån. Hoppas du blir frisk snart :)

Sv: ja visst klänningen fantastisk :) helt kär även om jag kommer se ut som ett vitt spöke i den.. Äh får köra på lite brun utan sol ;)
Jag tycker att jag hade en fantastisk förlossning haha.. Men när jag skriver ner allt så där så ser jag också att den var lite läskig.

2014-01-21 @ 18:44:42
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Amanda

Krya på dig!

2014-01-21 @ 19:40:57
URL: http://aochmflyttarin.se
Postat av: Frida

när kommer bajsinlägget? :D jiiiija!

Svar: Nevah! Alltså, det är seriöst för äckligt för att blogga om. Och visst privatliv kanske ungen vill ha, ändå. :P
Lisa

2014-01-21 @ 20:18:31
Postat av: Karin

Ja Lisa, när kommer bajsinlägget!!
Haha, Tack Frida! :D

Lisa, hoppas du mår bättre snart. Unna dig en sjukdag!Eller två.

Svar: Haha bajshistorien tar sig bättre live. Vissa saker ska man inte skriva ner. :P
Lisa

2014-01-22 @ 03:09:42
Postat av: Ninja

Vilket fint och annorlunda namn hon har! Super söt :)

2014-01-22 @ 12:16:14
URL: http://ourfirstplace.blogg.se
Postat av: Annika

Yiii haaa! 🐎

Svar: Haha jiiijaaa! (är nog mer hur hon uttalar det. :P)
Lisa

2014-01-22 @ 18:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0