Ynklig

Sienna har precis blivit lämnad på dagis. Jag fick lite skuldkänslor när jag insåg att jag skulle få vara hemma och ynka en hel dag medan hon var tvungen att gå till dagis, så jag lät henne få sovmorgon. Visserligen hade jag ju kunnat låta henne vara hemma med mig, men det hade nog resluterat i att jag dött av utmattning och hon av uttråkning. Dagiset ligger sju minuter bort om man cyklar, och jag hostar som om jag hade sprungit ett maraton. Med kol. Så det var nog tur att hon blev lämnad ändå. Och efter lite mutande om att "mormor hämtar" så var ungen hur nöjd och glad om helst. Nu ska jag bädda ner mig framför Orange is the new black och sova bort dagen. Natten lyckades jag nämligen inte sova bort alls, då den varvades av hostattacker från hell, med näsblod, andningsproblem, feberfrossa, värmeslag och lite andra trevligheter. Ynklig är bara mitt förnamn.
 
Ingen förstår, hur dåligt jag mår...
 

Kommentarer
Postat av: S

Usch så tråkigt :( hoppas verkligen du blir frisk. Jag gjorde likadant förra veckan med L. Jag hade halsfluss och L kunde precis gå på dagis efter sin så han fick va där och jag sov.

2014-01-22 @ 10:30:14
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Bra-sov o vila så mycket du kan! Ses i em efter hämtning :)

2014-01-22 @ 11:09:39
Postat av: Camilla ♥ 130510

Krya på dig!!

2014-01-22 @ 13:47:02
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Elina

Men fy17, hoppas nu du kryar på dig och att du genast blir frisk. KRAM! Och trots att jag älskar väggtexter måste jag nog hålla med dig, jag skippar nog det den här gången.

2014-01-22 @ 15:44:27
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: Karin

Blaaaaah! Bli frisk snart okej...Det är okej att ynka ibland :D

Svar: Nu har jag snart ynkat klart. :)
Lisa

2014-01-22 @ 15:46:21
Postat av: Carolina

Men usch och fy.. Krya, Krya! Och jag tycker inte att du ska ha dåligt samvete för att du lämnat henne på fsk. Om du är sjuk behöver du vila och det är väldigt svårt om man har en liten att se efter hemma.. Vila på nu!

2014-01-23 @ 12:41:15
URL: http://carolinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0