Frozen leksaker

När man googlar leksaker från Frozen får man upp fina dockor och plastgubbar och sängkläder och gud vet allt. Och allt finns på samma ställe; i USA. Det kan inte vara möjligt, tänkte jag och Kim, och gav oss häromdagen iväg på en lång shoppingrunda i en mängd olika leksaksaffärer. En misslyckad sådan, för det visade sig att det visst var möjligt och vi hittade inte en suck av Frozengrejer. Till och med barbiedockor och andra ting finns enbart i Lilla Sjöjungfrun, Askungen (vem sjutton gillade den filmen?) och Prinsessan Sofia (har inte ens sett den. Borde nog, baserat på leksaksutbudet). I den sista affären fann vi dock till våra stora lycka små plastgubbar föreställande Elsa och Anna. Fult gjorda, snordyra och inte alls tilltalande. Men Sienna är bara två och märker nog inte det, tänkte vi. Jodå. Hon struntar fullständigt i de fula dockorna och vill mycket hellre leka med... allt annat. Typsikt också. Antingen får vi emigrera, eller så får jag lära mig hur Ebay funkar en gång för alla. För nu verkar det vara ett Lejonkungen-intresse på G, och inte sjutton finns de karaktärerna i Sverige iheller. 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

jag förstår henne. Elsa ser väl hyfsad ut, men Anna :s?

Svar: Hittade Lejonkungen idag. Mycket finare!
Lisa

2014-07-31 @ 17:04:46
Postat av: Annika

Disneystore i Köpenhamn. Disneystore online. Amazon.com Någon ni känner ska till USA i jul........😉

2014-07-31 @ 18:27:08
Postat av: Annika

Finns hur mycket som helst på amazon.com/uk Jag har beställt därifrån mycket smidigt och ibland är det fraktfritt

2014-07-31 @ 18:36:27
Postat av: Annika

Finns hur mycket som helst på amazon.com/uk Jag har beställt därifrån mycket smidigt och ibland är det fraktfritt

Svar: Ska kolla där nästa gång! Men idag hittade vi en underbar leksaksaffär i Lund!
Lisa

2014-07-31 @ 18:36:29
Postat av: Maria

Där finns maaassor på Tradera Lisa! :)

Svar: Tack för tipset! De hade jättemycket! Har du handlat därifrån?
Lisa

2014-08-04 @ 22:25:03
Postat av: Maria

Ja, jag har köpt en hel del där! 👍

2014-08-05 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0