Konsten att sova räv

Sienna däckade vid 17:50 idag, direkt efter badet. Hon hann inte äta välling, få på pyjamas eller borsta tänderna, men vi tänkte att hon nog skulle sova gott ändå. Vår enda fasa var att hon skulle vakna 05 imorgon, för det känns ju sådär bra. Vad vi inte trodde var att Sienna skulle vakna nu, klockan 19:30, efter en nästan två timmar lång tupplur, och känna att hon nog var pigg nog att vara vaken i flera timmar till. Men det gjorde hon. Alltså, jag och Kim är lite halvbakis, och efter snart två veckor utan en enda lugn hemmakväll är jag så sliten att jag nästan känner mig sjuk. Så detta var inte idealet för kvällen. Fan också. Tänk om vi bara kunnat vara lite minisynska. Då hade vi givetvis väckt henne direkt och gjort henne klar, och tvångsshållt henne vaken- typ med russin- för att sedan lägga henne... typ nu. Det hade varit skönt.
 
Sienna och Giisen tog en powernap
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Hon o Giiisen laddade väl inför kvällens VM-final:P

2014-07-13 @ 20:42:04
Postat av: Cuison

Åååh, the story of my life! Jag gör ALLTID det där misstaget och lär mig seriöst aldrig. Försöker komma ihåg att ungen inte får gå och lägga sig förrän 19.00 tidigast.. annars är vi vakna hela natten. Hoppas hon somnade någorlunda i tid ändå!

2014-07-13 @ 23:57:02
URL: http://www.cuison.se
Postat av: Karin

...Next time....inget ont som inte har något gott med sig. Nu vet ni tills lästa gång, haha

2014-07-14 @ 15:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0