Tisdagslista

  • Ännu en härlig soldag!
  • Kim hittade äntligen ett par snygga finskor, och kan nu sluta tjata om detta.
  • Vi fick liv i Sienna och lyckades få i henne kvällsmat. Hon däckade vid 16:30 och trodde liksom att hon skulle sova för natten, efter att bara ha ätit en flaska välling, tre miniyoghurtar och ett russinpaket på hela dagen. Skönt att vi fick henne att ändra sig! (mutade henne med lejonkungen)
  • Jag går fortfarande och smånjuter av att det står "lärare" istället för "assistent" på mitt nya anställningsbevis
  • Dags för öööööl på Möllan med Josse!
Någon ville gärna vara med de stora barnen och leka
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Naaaaaw! Fick hon det, ellor ? Ha en trevlig kväll i Kreta-värmen :)

2014-07-08 @ 20:03:52
Postat av: Cuison

Finaste bilden! Och va, lärare? Vad jag har missat! Inte bloggat eller läst en blogg på tre månader men nu jäklar måste jag komma ikapp känns det som. Wow, lärare - GRATTIS!

2014-07-08 @ 22:07:28
URL: http://www.cuison.se
Postat av: Karin

Jag går fortfarande och smånjuter av att det står "lärare" istället för "assistent" på mitt nya anställningsbevis. - GRATTIS!! Verkligen välförtjänt!

2014-07-10 @ 06:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0