Bokbeställning

När andra säger att det kliar i shoppingfingret har jag en känsla av att de inte menar riktigt samma sak som jag; mitt klifinger är nämligen direkt länkat till adlibris pocketböcker. Älskar pocketböcker! De är små, lätta att ha med sig.. och de är BÖCKER! Om jag hade haft tid hade jag lätt läst en om dagen. Så många spännande berättelser! Men eftersom Kim ska ha semester samtidigt som jag har "lov" (vi kallar det så trots att jag är helt och fullt arbetslös under ett par månader) så känns det lite oschysst och orimligt att läsa en bok om dagen. För att inte tala om att Sienna kanske hade tyckt att ideén var sådär. Om vi inte läser hennes älskade Lejonkungenbok, vill säga. Den kan man läsa MINST en gång om dagen, anser hon. I alla fall, så har jag nu klickat hem sommarens beställning. Den nya av Khaled Hosseini, två Jodi Picoult och fortättningen på Sarenbrants 36 veckor. Längtar!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Böcker = semester/lov/ledighet. Varva dina egna med Lejonkungen så blir alla nöjda :) Lämna Sienna hos mej nån dag o lägg dej i soffan/sängen/stranden o bara frossa!

2014-06-01 @ 21:41:48
Postat av: Anonym

Jag önskar också att jag hade mer tid för böcker. Så länge en bok fångar mig så spelar genern inte någon roll :)

Sv: jag kan inte andas så bra när jag ligger på rygg. Annars är det lugnt 😊

2014-06-01 @ 23:01:42
URL: http://Lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Karin

Hurra!! :) Jag vet precis hur du känner dig....det är lite så jag känner för fina vinflaskor : )

Svar: Haha va?? Jag visste inte att du gillade vin så mycket! Alltså, dricker du allt, eller samlar du på flaskorna?
Lisa

2014-06-02 @ 01:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0