Plague Inc.

Jag och Kim blev tipsade om mobilspelet Plague inc i helgen. Jag blev genast besatt, och spelade varenda ledig minut. Kim blev också rätt knäpp, och satt och läste tips online. Sedan hittade han en fusksida. Alltså, en sida där det stod exakt hur man skulle göra för att klara det. Och vi kunde inte låta bli att testa. Så det gjorde vi. Och klarade spelet. Och nu då? Jag kan inte låta bli att känna lite som man hade känt om man öppnat alla julklappar den 22:a december. Jag har liksom blivit snuvad på hela grejen. Och det värsta är att jag inte har någon att klandra förutom mig själv! Sjukt bitter och besviken.
 
 

Kommentarer
Postat av: Thilde

Fail! Jag har inte ett enda mobilspel :p

2014-06-26 @ 15:42:31
URL: http://thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0