Tisdagslista

  • Orange is the new black har börjat igen!
  • Sommarvädret. Jag bara njuter och njuter och njuter.
  • Jag hann träffa min kompis Tiff en stund medan hon var nere i Skåne.
  • Kim och Sienna har roligare ihop för varje dag som går, och jag ser hur mycket de älskar varandra.
  • Vi har en hel sommar framför oss!
Sienna och jag hälsade på lejonen (inte väääla längre) på väg hem från dagis. När vi skulle gå därifrån pussade hon båda två på tassarna och kramade dem hejdå. Jag tolkar detta som att min unge är mycket sympatisk och kärleksfull. Helt objektivt alltså. Hon tackar även för den underbara klänningen, Annika! Jättesöt var hon i den, och hon stod och beundrade sig själv framför spegeln i morse. Naw!
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Hon är underbart söt i den!

2014-06-10 @ 21:35:26
Postat av: mamma/mormor Lena

Så fin :D! KANSKE har Mårrmårr också en klänning på lut- kanske är den inte så söt, men den har klös, grrrrrr ( det var en ledtråd);)

Svar: Sienna älskar grrr! Ska bli spännande! :)
Lisa

2014-06-10 @ 23:14:52
Postat av: Elina

Hihi, sötplutt och visst är det härligt att sommaren nu är häääär :)

2014-06-11 @ 17:20:11
URL: http://www.volanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0