Anmälan till högskolan

Har nu anmält mig till högskolan. Lite nervöst. Det finns bara 30 platser på den utbildningen jag vill gå, och jag har en vag känsla av engelskan inte är det ämne som prioriteras högst. Men vi håller tummarna att inte alla vill plugga till ämneslärare årskurs 7-9 på distans i Gävle i höst! Håller även tummarna att tillräckligt många vill det, så att de inte ställer in programmet. Annars hoppas vi på Luleå! Och skulle de båda dissa mig så hoppas vi att lite extrapoäng i svenska ger mig behörighet i Lund om ett år.

Kommentarer
Postat av: Isabell - mamma till Embla och Idun

Vad spännande, jag håller tummarna för dig :)

2014-03-17 @ 21:49:06
URL: http://annaisabells.blogg.se
Postat av: S

Härligt.. Hoppas att allt går vägen. Fingers crossed 😊

2014-03-18 @ 06:06:51
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Annika

Håller alla tummar och tår. ✊👍

2014-03-18 @ 20:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0