Äntligen fredag!

Efter en vecka som har krupit fram långsammare än en snigel är nu äntligen fredagen här! Det har seriöst funnits stunder i veckan då jag tvivlat på att helgen faktiskt skulle komma. Helt utmattad har jag redan tagit en kvällsdusch och fått på mig pyjamas. Nu ska här chillas och krängas godis och bara varas. Fast i ärlighetens namn var inte gårdagen helt fel den heller. I alla fall inte kvällen. Då kom min mamma och min syrra hit och vi såg Frozen ihop. Och min lilla stora tjej kunde absolut inte somna så länge de var kvar, så hon vandrade runt i våra famnar och såg Frozen hon med. Trött, gosig och helt nöjd med tillvaron. Och väldigt intresserad av filmen. De fyra personer jag älskar mest i hela världen samlade i en liten soffa i ett mörkt rum med en stor godisskål och en mysig Disneyfilm. Bättre blir nog inte livet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var hemskt mysigt! <3
Fick Sienna äta sitt godis idag eller hade ni ätit upp allt? :(

Svar: Det var en nyttig övning för henne, och jag tror inte att hon led av det. Hon fick lite på fredagen. :P
Lisa

2014-03-07 @ 19:46:58
Postat av: Frida

Det var hemskt mysigt! <3
Fick Sienna äta sitt godis idag eller hade ni ätit upp allt? :(

2014-03-07 @ 19:46:58
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Låter som en mysig torsdag kväll.
Visst är de härligt att få på sig pyjamasen och bara var. Underbart

2014-03-07 @ 20:14:10
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: S

Vilken skön torsdag och fredag. Själv låg jag i sängen kl 21 igår :) trött efter 8 timmars skola, somnade nog vid 22.. Haha gammtanten ;)

2014-03-08 @ 15:15:50
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Bästa kvällen på länge, riktigt mys:) Var inte Sienna trött på fredagen :s?

Svar: Nej, otroligt nog inte! :)
Lisa

2014-03-08 @ 17:40:56
Postat av: terese

mys =)

2014-03-09 @ 07:38:50
URL: http://tesslashes.blogspot.com
Postat av: Cuison

Hoppas fredagskvällen blev lika lyckad som torsdagskvällen ;)

2014-03-09 @ 09:04:25
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0