Minitrosor

Sienna har fått trosor. De är så små att jag knappt kan smälta det. Jag försökte fota dem brevid ett förmål så att alla skulle förstå riktigt hur små de är, men efter en stund kände jag mig lite fånig. Min och Kims tanke var att hon kanske blev peppad att sluta med blöja om hon fick fina trosor. Och visst älskar hon dem! Det hindrade henne dock inte att bajsa ner ett par igår. Och vår teori att det måste kännas så obekvämt att hon skäms och vill byta rök direkt, eftersom ungen rånekade till vad hon hade gjort trots ett grönt stinkmoln som cirkulerade omkring henne. Jahapp. Men skam den som ger sig!
 
Alltså, min hand täcker nästan alla fem paren samtidigt!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Oj trosor redan. Här har inte ens 3 åringen visat tendens till att vilja börja med annat

2014-03-18 @ 11:28:25
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: Karin

OMG~ Det är en hund på en av dem. Dies!!!! : )

Svar: Haha ja, och på ett av boxerparen är det tre små katter! Naaaaaw!
Lisa

2014-03-18 @ 14:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0