Badpremiär

Idag har jag och Sienna utmanat oss själva, och haft badpremiär. Fast i ärlighetens namn var det nog mest Sienna som utmanade mig, eftersom hon hela tiden försökte ha kapplöpning med mig på bryggan. Jag var rätt svettig och nervös, och efter det var det inte svårt att slänga sig i havet. Sienna hoppade raskt efter. 17 C, och ungen älskade det. Tror inte att vi har en badkruka i alla fall. Skönt. Förra sommaren i Bulgarien vägrade ju ungen att bada, både i pool och havet. Sista dagen upptäckte hon dock njutningen, men då var det ju så dags. Hoppas på lite fler bad i sommar. Även om det nog inte blir någon utlandsresa.
 
Det var mormor som mötte oss i Klagshamn. Sienna var i extas.
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Hon är modig! Nästan lite för tuff för sitt eget bästa- men hellre det än en mespropp :D

2014-05-22 @ 20:48:40
Postat av: S

Vart i Bulgarien var ni?

2014-05-22 @ 21:29:22
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: ika

ser riktigt nice ut!

2014-05-22 @ 22:25:16
Postat av: Karin

Klaggan! Bästa badet!: )

2014-05-23 @ 03:49:52
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Elias och Leya älskar att bada och Liam livrädd. Får se hur Theo blir. Fast jag gillar inte heller att bada så jag stannar gärna uppe på stranden med barn :-)

2014-05-23 @ 06:40:51
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: Cissi

Härligt! Ser riktigt somrigt ut ;) och 17 är ju ändå helt ok ;)

2014-05-24 @ 11:21:13
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0