Tisdagslista

  • Jag klarade dagen med värstingklassen (ordinarie lärare sjuk) utan problem. Eller, utan problem var ju en lätt överdrift. Men både jag och de överlevde, ingen grät och vi kom dessutom igenom en massa arbete.
  • Sienna har ätit som en liten häst idag, och avslutade måltiden- som innehöll potatis- med en skål med jordgubbar och mjölk. Och hon slurpade det i sig till sista droppen. Med lite hjälp av socker.
  • Jag har fått besked angående jobb i höst. Eller kanske inte så mycket besked som besked om obesked. Rektorn vet inte. Hon kommer inte veta om de får tillräckligt med pengar till assistenter förrän efter midsommar. Men hon är i alla fall MYCKET nöjd med mig, vill gärna ha kvar mig och försäkrade sig om att mitt nummer fanns hos personalansvarig. Så nu hoppas jag få ett trevligt samtal i slutet av juni!
  • Min mamma ska ha Sienna hemma imorgon. Bara för att umgås och mysa och busa. Jag är så glad och tacksam att Sienna har både en mormor och en farmor som bryr sig så mycket om henne och finns där för henne.
  • Imorgon är det den trevliga klassen jag ska vara i. Andningspaus och kul undervisning.
TröttisBus igår innan läggdags.
 

Kommentarer
Postat av: S

Hon är så fin din lilla tjej. Ännu bättre smart, talför och modig också ❤

2014-05-13 @ 19:19:21
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Bra tisdag:) Håller tummarna för pos. besked snart! Hoppas Bus o Gisen sover gott inatt så dom är pigga imorgon. Jag ska gå o lägga mej nu, räknar med en intensiv dag, hahahaha!

2014-05-13 @ 20:23:16
Postat av: Karin

Aaaaaw,...är det bara jag eller känner jag av smygreklam för loreal volym shampoo? Jag är inte avis alls....inte alls. -_-

Lät som en ganska shysst lista trots allt! :D

Svar: Haha ja, hennes svall är det inget fel på. :P
Lisa

2014-05-14 @ 15:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0