Va e solen?

Jag kan lite känna att den utlovade helgsolen har regnat bort idag, men det gör inte så mycket. Vi (jag) har hunnit städa, besöka en ny lekplats (alla, inte bara jag. Det hade varit lite konstigt.), veckohandla och ta en tupplur. Dessutom var Sienna lite rödkindad efter vår utedag igår. Min plan att låta henne gradvis få färg och därmed ett naturligt solskydd inför sommaren gick sådär. Tydligen klarade hennes vinterbleka kinder inte ens de 30 minuter jag väntade innan jag smorde in henne. Ops. Så därför var det nog bra att hon inte utsattes för solen idag igen. Men jag hoppas att den dyker upp igen i veckan, för nu börjar jag få sommar- och mjukglass- abstinens!
 
Rödkindad lillBus med okammat hår och Giiisen i bakgrunden
 

Kommentarer
Postat av: Tanja

Fina tjejen!

2014-05-18 @ 21:41:59
Postat av: mamma/mormor Lena

Naaaaaw- vill ge henne pussokram :D!

2014-05-18 @ 21:44:25
Postat av: Karin

CUUUUTEEEEE! <3

2014-05-19 @ 02:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0